درباه ما

هلدینگ

بزرگ

ایران گوشت

درباره هلدینگ ایران گوشت

صنایع غذایی ایران گوشت
توليد کننده انواع پيتزا، همبرگر، مرغ برگر، کباب لقمه، فلافل با نام تجاری یگانه و هایکاز با انگيزه توليد مواد غذایی مرغوب و سالم، در سال 1362 با نام تجاری یگانه در زمينی به مساحت 800 متر و زیربنای 1800 متر در سه طبقه احداث و شروع بکار نمود. سهامداران شرکت با تکيه بر تخصص و تجربه خود در توليد فرآورده های گوشتی پس از بررسی های علمي و فنی طرح توسعه ی واحد فرآورده های گوشتی خود را با نام تجاری هایکاز در سال 1387 به ثبت رسانيد و فعاليت خود را با مدرنترین و پيشرفته ترین ماشين آلات از شرکت های معتبر آلمانی و ایرانی در زمينه توليد انواع پيتزا، همبرگر، مرغ برگر، کباب لقمه، فلافل و... آغاز نموده اند. شایان ذکر است که این شرکت اولين توليد کننده فلافل با نشان استاندارد در ایران می باشد که به صورت کاملاً بهداشتی در بسته بندیهای نيم کيلویی به بازار عرضه می نماید...
رستوران بین المللی عطاویچ
یکي از موفق ترین برندهای فست فود کشور بيش از 50 شعبه در سطح کشور و دارای دفتر مرکزی و شعبه در خارج از کشور تيم تخصصی مدیران جوان و کارآمد روند افزایشی ارزش برند طی چند سال اخير ارتباط نزدیک مدیران و دفتر مرکزی انجام منظم و دوره ای مطالعات بازار استفاده از برترین مشاورین بازاریابی، تبليغات، طبخ غذا و دیجيتال مارکتينگ ایران
فست فود زنجیره ای گریل 17
طراحی و اجرای مدرن ترین دکوراسيون داخلی منحصربه فرد تکيه بر ارائه محصول با کيفيت و بدون استفاده از روغن پياده سازی مفهوم خدمت رسانی 17 ساعته برای اولين بار در ایران ارائه صبحانه منحصر بفرد با توجه به نيازهای روز جامعه دارای پنج شعبه در کشور
مجموعه بزرگ آموزشی غذا آکادمی
هلدینگ بزرگ ایران گوشت برای مدیریت برندهای تحت نظارت خود و آموزش یکپارچه تمامی پرسنل در سطوح مختلف از استانداردهای ویژه خود متناسب با فضای کسب و کار و فرهنگ ایران استفاده می کند: استانداردهای تهيه و طبخ غذا مختص هر برند استانداردهای رفتاری ویژه پرسنل شعب هر برند استانداردهای تبليغاتی و دستورالعمل های برندی مختص هر برند برای اطمينان از دریافت سطح بالایی از کيفيت توسط مشتریان برندها، عطاکو از سيستم های نوین بازرسی استفاده می کند .تيم های با تجربه و متخصص این شرکت به صورت مستمر و برنامه ریزی شده برنامه های بازرسی را پياده کرده و اطلاعات مورد نياز برای سيستم ارزشيابی شعب را فراهم می آورند. سيستم های ارزیابی کليه فرآیندهای اجرایی و عملياتی شعب برندها را تحت پوشش قرار می دهند: عملکرد مدیران و پرسنل برنامه های آموزشي و توسعه نيروی انسانی تحقيقات بازار جهت ارزیابي رضایت مشتریان برندها سيستم های بازرسي محيطي و بهداشتی

با ما در ارتباط باشید

درخواست های خود را برای ما ارسال نمایید
Compare
Wishlist 0
Open Wishlist Page Continue Shopping